Veelgestelde vragen over verzending & levering

We hebben de meest gestelde vragen én de antwoorden hieronder op een rijtje gezet voor je.

Soms zie je bij een product de melding: E-mail mij zodra dit artikel leverbaar is met een knop: Breng me op de hoogte. Wat betekent dat nu juist? Dat betekent dat het product niet in voorraad is en het product nabesteld moeten worden. Nabestellen betekent dat we je product moeten bestellen bij onze leverancier. Afhankelijk van leverancier tot leverancier is de leverdatum dan 5 à 90 werkdagen.

Voor je afrekent zie je de melding onderaan het product dat dit beschikbaar is via nabestelling.

Beschikbaar Via Nabestelling - Website

Als een product hebt nabesteld dan zie je dit in het order die je per mail ontvangt. Er zal dan een lijn zijn toegevoegd bij het bestelde artikel, en daar zal ‘nabesteld: …’ staan met het aantal die niet in voorraad zijn en dus nabesteld moeten worden.

Beschikbaar Via Nabestelling - E-Mail

Thank you for your interest in our shipping services. Please note that we require customers to place and pay for their order before we can provide a quotation for shipment. This allows us to accurately calculate the shipping costs based on the size and weight of the items being shipped.

Once we receive your order and payment, we will work to find the most cost-effective shipping option for you and provide you with a quotation for the shipment. If you are not satisfied with the quoted shipping costs, we offer a full refund of your payment. Our team will be in touch with you to discuss the available shipping options and any additional information we may need to complete your shipment.

We understand that shipping costs can be a significant consideration for our customers, and we always strive to find the best possible price for our shipping services. If you have any questions or concerns about our shipping process or pricing, please do not hesitate to contact our customer service team.

Please note that our refund policy only applies if you choose not to proceed with the shipment after receiving the quotation. If you have already accepted the quotation and we have initiated the shipment, the refund policy does not apply.

Veelgestelde vragen over koffie abonnementenn

Wil je weten tot wanneer je abonnement geldig is? Of heb je vragen over het verlengen óf opzeggen van je abonnement? Of zit je met vragen over de automatische incasso. We hebben de meest gestelde vragen én de antwoorden hieronder op een rijtje gezet voor je.

Vanaf de aankoop is een abonnement geldig naargelang de gekozen frequentie. De vernieuwing van uw lopend abonnement wordt steeds aangeboden bij een tweewekelijks abonnement per 2 weken op de eerste volgende dinsdag of bij een maandelijks abonnement per 4 weken op de eerst volgende dinsdag na aankoop/intekenen. Via mijn abonnement kun je eenvoudig de geldigheid bekijken van jouw abonnement.

Abonnementen worden automatisch verlengd en kun je per zending opzeggen.

Onze abonnementen worden verwerkt door onze betaalpartner Mollie via eCurring. Hierdoor is het mogelijk om terugkerende betalingen snel en makkelijk te automatiseren. Abonnementen worden betaald via domiciliëring, kredietkaart, overschrijving of online betaling. Bij betaling wordt naargelang de abonnementsperiode automatisch aangerekend op dinsdag.

Opzeggingen kan u doen via uw account of door contact op te nemen met de klantendienst.

Van zodra u uw bestelling plaatst komt u mee in het abonnementensysteem.

De vernieuwingen van uw lopend abonnement worden elke dinsdag verstuurd en dit tweewekelijks of vierwekelijks. bv. als u uw bestelling op donderdag plaatst en betaald zal deze volgende maandag verzonden worden en de vernieuw de eerst volgende dinsdag.

Nee, dat kan niet. Het incassomoment is afhankelijk van de aanschafdatum van je abonnement(en).

Vanaf het moment dat u akkoord gaat en overgaat tot betaling wordt de automatische betaling, op de eerst volgende dinsdag, per twee weken of per maand van start gegaan. De dinsdag na de verzending van je koffie telkens op maandag wordt er een nieuw betalingsverzoek via domiciliëring aangeboden aan uw bank. De verwerking daarvan duurt ongeveer 5 werkdagen. Als het bedrag op onze rekening staat worden de zendingen zonder onderbreking naar u toegestuurd.

Nee, dat kan niet. Je kunt het openstaande bedrag via de betaallink in de ontvangen e-mail voldoen.

Van zodra u uw bestelling plaatst komt u mee in het abonnementensysteem. Onze zendingen worden elke maandag verstuurd en dit tweewekelijks of vierwekelijks. bv. als u uw bestelling op dinsdag plaatst en betaald zal deze volgende maandag verzonden worden en dan afhankelijk van uw keuze van abonnement tweewekelijks of vierwekelijks geleverd worden.

Veelgestelde vragen over onze workshops

We hebben de meest gestelde vragen én de antwoorden hieronder op een rijtje gezet voor je.

Het kan natuurlijk wel eens voorkomen dat je een workshop wil of moet annuleren. Lees hier ons annuleringsbeleid.

Annuleren hoe doe ik dat?

Je kan tot 14 dagen voor de workshop plaats vindt deze via de bevestigingsmail kosteloos annuleren. Je krijgt dan een waardebon t.w.v. jouw inschrijvingsgeld die je kan gebruiken om een nieuwe workshop in te boeken of die je kan besteden in onze webshop.

Bij annulering tussen 14 – 7 dagen voor aanvang van de workshop is de cursist verplicht 20% van het bedrag te betalen. Het resterend bedrag krijg je op een waardebon die je kan gebruiken op onze webshop.

Bij annulering korter dan 7 dagen voor aanvang van de workshop zijn we genoodzaakt 100% van het opleidingsbedrag aan te rekenen.

Het is mogelijk om voor je opleiding een plaatsvervanger te sturen.

Annulatie door ons?

Het is altijd mogelijk dat we beslissen een workshop niet te laten doorgaan als er twee dagen voor de workshop niet genoeg inschrijvingen zijn. Het bedrag wordt dan integraal terugbetaald.