Veelgestelde vragen over koffie abonnementenn

Wil je weten tot wanneer je abonnement geldig is? Of heb je vragen over het verlengen óf opzeggen van je abonnement? Of zit je met vragen over de automatische incasso. We hebben de meest gestelde vragen én de antwoorden hieronder op een rijtje gezet voor je.

Hoe lang is mijn abonnement geldig?

Vanaf de aankoop is een abonnement geldig naargelang de gekozen frequentie. De vernieuwing van uw lopend abonnement wordt steeds aangeboden bij een tweewekelijks abonnement per 2 weken op de eerste volgende dinsdag of bij een maandelijks abonnement per 4 weken op de eerst volgende dinsdag na aankoop/intekenen. Via mijn abonnement kun je eenvoudig de geldigheid bekijken van jouw abonnement.

Hoe kan ik mijn abonnement verlengen?
Abonnementen worden automatisch verlengd en kun je per zending opzeggen.

Onze abonnementen worden verwerkt door onze betaalpartner Mollie via eCurring. Hierdoor is het mogelijk om terugkerende betalingen snel en makkelijk te automatiseren. Abonnementen worden betaald via domiciliëring, kredietkaart, overschrijving of online betaling. Bij betaling wordt naargelang de abonnementsperiode automatisch aangerekend op dinsdag.
Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Opzeggingen kan u doen via uw account of door contact op te nemen met de klantendienst.

Automatische incasso?

Van zodra u uw bestelling plaatst komt u mee in het abonnementensysteem.

De vernieuwingen van uw lopend abonnement worden elke dinsdag verstuurd en dit tweewekelijks of vierwekelijks. bv. als u uw bestelling op donderdag plaatst en betaald zal deze volgende maandag verzonden worden en de vernieuw de eerst volgende dinsdag.

Kan het incassomoment aangepast worden?

Nee, dat kan niet. Het incassomoment is afhankelijk van de aanschafdatum van je abonnement(en).

Vanaf het moment dat u akkoord gaat en overgaat tot betaling wordt de automatische betaling, op de eerst volgende dinsdag, per twee weken of per maand van start gegaan. De dinsdag na de verzending van je koffie telkens op maandag wordt er een nieuw betalingsverzoek via domiciliëring aangeboden aan uw bank. De verwerking daarvan duurt ongeveer 5 werkdagen. Als het bedrag op onze rekening staat worden de zendingen zonder onderbreking naar u toegestuurd.

Ik heb een betalingsherinnering ontvangen, kan ik op een andere manier betalen?

Nee, dat kan niet. Je kunt het openstaande bedrag via de betaallink in de ontvangen e-mail voldoen.

Verzending?

Van zodra u uw bestelling plaatst komt u mee in het abonnementensysteem. Onze zendingen worden elke maandag verstuurd en dit tweewekelijks of vierwekelijks. bv. als u uw bestelling op dinsdag plaatst en betaald zal deze volgende maandag verzonden worden en dan afhankelijk van uw keuze van abonnement tweewekelijks of vierwekelijks geleverd worden.